Jävla Jävel…

Okej, jag har inte sovit på över ett dygn så jag kanske överreagerar lite på killen som hyr min lägenhet i andra hand… orkar inte skriva en roman om honom nu, men han har brutit allt vi har dealat om. Det positiva är i alla fall att han har skurat min lägenhet från golv till tak i flera dagar i sträck, och till och med dammsugit och är väl nästan på väg att lägga om golvet, kakla om badrummet och bygga en altan med hjälp av en ritning från Vi i villa. Denna neurotiska unga student tyckte att allt städande var värt en liten hyressänkning & tyckte dessutom att den möblerade lägenheten var alldeles för möblerad! Det går absolut inte att ha alla dessa möbler i lägenheten, som vi avtalat om, utan han har flyttat ut mina saker i ett förråd som jag inte betalar för. Han ska ju ändå bo där hela sitt liv, så det är viktigt att han trivs… nej just det… några månader var det kanske? Kanske är det inte heller hans lägenhet eller hans saker?

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

