Röstpanik!

Här satt jag i godan ro och trodde att det var val den 19e september, men NEJ inte om man är utomlands! Då är det val NU! Jag och Hannes måste kasta oss på en buss in till huvudstaden innan halv nio ikväll och RÖSTA!!! 😀

Dagens bilder ovan är 1) vår LCHF-lunch broccoli, äggröra och fisk (jag har fanemej fått nog av kött redan) jag kan ha ätit kalkon också det är lite svårt att avgöra men jag tror att mattanten gjorde en simmande rörelse med handen när jag frågade vad det var^^

2) Dagens outfit utanför vår gränd, nya byxor har jag.

Dagens kinesiska: Rösta = Tóupiào

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

3 Responses to Röstpanik!

  1. Henrik says:

    Gillade inte när mattanten rörde handen i cirkelrörelse över magen när man frågade vad för “kött” de la upp på tallriken. =) /Henrik

  2. Pingback: Åhh va spännande! | Tinas Taiwan

Leave a Reply

