On campus

Idag gick vi till skolan för att fixa lite med kurser och sådär, men fastnade i ett hav av aktivitetstält istället. Skolans alla föreningar gjorde reklam för sig och bjöd på fika!

Hannes (eller Han-zi som han heter nuförtiden) fick även imponera lite på gitarrklubben.

Själv hittade jag astronomiklubben! Jag fick titta på solen och blev erbjuden att lära mig hur man plockar isär och sätter ihop ett teleskop, detta är en klubb för mig! Astronomi och ballroom dancing – helt perfekt 😀

Nu måste jag kasta mig på en buss till Taipei, har en födelsedagsfest att gå på!

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

