HotPot med Anders

Nu har Anders också kommit hit, han var inte alls jetlaggad! Vi åt all-you-can-eat HotPot vid nattmarknaden hela kvällen. Jag tog inte så mycket bilder för det såg mest ut som ett slagfält och en grisfest kombinerat.

Ser ni faten med kött? Johan tjuvstartade lite med efterrätten och varvar berget av glass med kött, tofu, fisk och grönsaker 😀

Någonstans efter glassen bröt mina insulinnivåer helt ny mark. Jag har helt klart lagt av mig när det gäller bufféer, inte alls samma geist som förr när jag kunde äta ikapp med en 90-kilos karl.

Dagens kinesiska: Jag sprängs – Wǒ bào le! (notera: Jag är mätt – Wǒ bǎo le, förstår ni nu lurigheten med kinesiska?)

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

