Sista dan på sommarlovet!

Tjingeling,

Idag är det sista dan på sommarlovet! Vi har pillat med höstens kurser i flera dagar men vi är inte klara än! Jag vill jämt läsa alla kurser samtidigt och just när jag sitter med kurskatalogen verkar tillochmed flödesmekanik intressant – men nej, bort! Hellre för lite än för mycket, för hur lite man än börjar med flödar det ändå över i slutet. Jag har dessutom ett stort och hemligt projekt under hösten som kommer ta en del tid^^(berättar när det antagit en mer fast form) och jag har ju fortfarande målet att bli flytande i kinesiska 😀 (eller mja, ha obehindrade, flytande, vardagliga konversationer)

Bild från i morse, vi åt frukost på ett frukostställe i vår huslänga – ostpannkaka! Jag har en ny t-shirt från Taipei.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

2 Responses to Sista dan på sommarlovet!

  1. Mattias says:

    fin t-shirt (eller på alvhems viiiiilken fin tröja ), gilla oxå scooter videon, vem har gjort den? du?

    kan andra läsa mina inlägg osm jag gör här?

Leave a Reply

