:”””(((((((

Hej hörrni,

jag har inte uppdaterat för att jag har varit FÖR deprimerad!Som ni kanske vet så ville jag fixa mitt hår, vilket jag också va iväg och gjorde hos en skittrevlig frisör som dessutom kunde engelska väldigt bra. Jag hade med mig bilder, vi tittade på färgkartor – ja allt såntdär som man brukar göra när man går till en frisör. Jag ville alltså ha Ljus Ljus BRUNT med en touch av koppar och massa massa blonda slingor (min egna färg) i de. Inga problem, jag hade kunnat göra de själv om jag inte hade tvivlat på min förmåga att pilla ut blonda slingor på mig själv – ångrar verkligen att jag inte fixade de själv som jag brukar. Har aldrig varit med om att jag gått till en frisör och INTE fått mitt hår förstört, men jag hade ändå hopp om denna. Helt förgäves. Resultatet? Blont med dåligt gjorda svart/gråa slingor. Behöver jag säga att det ser förjävligt ut? Jag ser ut som en ukrainsk utbytesstudent. De hade blivit snyggare om jag hade låtit en noshörning dra mig igenom en hög med bajs… vet ni vad de värsta är? Det är att det dessutom va DYRT som satan.

Jag behöver tips här – vad ska jag göra?

Jag kan inte helblondera för de krävs kopiösa mängder blekning för att få svart ned till blont – och lyckas jag få blont kommer jag ha 5 hårstrån kvar. Totalt.

This entry was posted in Martina, Martina i Kina. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

