Tröstfikan deluxe.

Jaha, det gick ju inte så bra hos frisören. Precis som jag förutspådde så går de inte att göra nått åt gråsvart hår just eftersom det är gråsvart…. ingen färg biter på de…  han skickade hem mig igen, sa att jag kunde återkomma om 1-2 veckor… tack för inget.

På bilden ovan ser ni tröstfikan 3000 på 85grader, tur att jag har världens bästa pojkvän som vet hur man livar upp en kris^^ 

Nu ska jag i alla fall in i badrummet å försöka göra nått konstruktivt med mitt mormors-gråa hår…

This entry was posted in Martina, Martina i Kina. Bookmark the permalink.

5 Responses to Tröstfikan deluxe.

  1. Eftersom jag knappt ens har en frisyr vet jag ju inte riktigt vad jag talar om men kan ju försöka vara kreativ istället. Om det nu är slingor av svart hår, kan man inte, på ett väldigt, väldigt försiktigt sätt klippa bort just de hårstråna och lämna allt det andra, eller är det för många slingor för det?

    • Tinas Taiwan says:

      pluspoäng och ingenjörstänkande, tack Anders va gullig du är!! 😀 Nu är ju ca 60% av håret gråsvart så jag skulle bli hemskt tunnhårig då :S:S tack för ditt svar ändå^^

  2. Har ju inte sett misären så jag visste inte hur mycket det var. Förresten, du har snackat om löshår tidigare, kan man klippa bort och ersätta eller är jag helt ute och cyklar nu?

    • Tinas Taiwan says:

      mja, just det här med “klippa” och “mitt hår” i samma mening är jag ju inte riktigt förtjust i. De lutar nog åt att jag försöker hitta någonslags ljust brun nyans att ha i… de ser inte _SÅ_ sjukt ut nu när jag har tvättat de 50ggr… drog ur lite av färgen i alla fall :E

  3. Pingback: Happy m0onfestival! | Tinas Taiwan

Leave a Reply

