3-dagars rejv :)

Apropå jungel så har jag har blivit inbjuden till ett 3-dagars rave i en jungel några mil norr om Hsinchu: 15e-17e oktober. Vågar man gå? Vem vill följa med? bild från förra årets event 🙂


This entry was posted in Martina, Martina i Kina. Bookmark the permalink.

6 Responses to 3-dagars rejv :)

  1. Lisa says:

    De verkar helt galet! finns de inte skitfarliga djur där?

  2. akimoto says:

    fyfan va coolt! vad för typ av musik blir det?

    • Tinas Taiwan says:

      de blir väldigt trancigt, åt de lite goa-tranciga hållet tror jag (dub-step och sånt som jag inte vet vad det är) hade det varit en synthfest i jungeln hade jag inte tvekat en sekund, men trance…hmm….

  3. johan says:

    later nice… detta far jag kolla narmare pa!

    • Tinas Taiwan says:

      ja de kan bli grymt coolt, de e ju dock lite tekniska aspekter som kan bli problemet. Hur man tar sig dit, hur man övernattar (för oss som inte tänker knarka oss igenom rejvet) osv 🙂

Leave a Reply

