Dagens update

Hej på er,

idag hade Chalmers taiwan-kontor invigning & vi var där för att gratisäta lite svensk mat och mingla!

Jag var en del av detta kontor 2008-2009 och hade hand om företagskontakter bland annat. Nu är de nya chalmerister där som promotar Sverige och Chalmers i asien och knyter ihop internationella/asiatiska företag med chalmersingenjörer. Nu ikväll hade jag egentligen mattelektion (20.30-21.30) men den glömde jag bort och gick på 3D bio istället^^ Det här va min kvällsmat…

Jag måste sluta äta äcklig mat… (just den här rätten va ris och ägg i ett bad av olja) ca. 10kr.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

One Response to Dagens update

  1. Den soppan såg väldigt speciell ut. 🙂

Leave a Reply

