Vem tittar ni på nu?

Ni tittar på en författare! Mitt hemliga projekt kan avslöjas för nu är allting klart!

För några månader sedan presenterade jag en bokidé för ett förlag som är inriktat på medicin och hälsa, jag skrev en innehållsförteckning och sedan ett provkapitel. De tittade igenom allting och tyckte att idén va kanonbra, så nu är allting godkänt och klart och jag kommer att skriva på boken hela hösten så att den kan komma ut i affärerna i januari-februari! Vad den handlar om? Det är en faktabok om kost och metabolism, helt enkelt vad olika substanser och näringsämnen har för verkan i vår kropp på både cell- & molekylärnivå och vad det ger för resultat i praktiken – Intressant ellerhur! 😀 Detta är ett väldigt stort intresse för mig så de kommer bara bli roligt att få skriva^^

This entry was posted in Martina, Random. Bookmark the permalink.

4 Responses to Vem tittar ni på nu?

  1. Aniara says:

    så jävla jävla coolt! Grattis!

  2. Anna-Maria says:

    de här kommer bli väldigt intressant! vad har du för utbildning inom detta? 🙂

  3. johan says:

    grattis
    vi ses pa bokmassan!

Leave a Reply

