Ingen festival för mig :(

Hej…

idag är ingen bra dag. Allting är helt fel! 😦

Jag ville väldigt gärna åka på en fredsfestival uppe i bergen idag, men jag vaknade sent och Hannes är dessutom lite sjuk så om jag vill dit får jag ta mig dit själv. Jag har en vägbeskrivning, men den förstår jag inte så mycket av. Man kan åka buss dit men det verkar ta minst två timmar, och jag vill inte åka själv. Man kan ta taxi dit men det kostar över 2000TWD enkel väg. Ja ni ser ju? Det är några svenskar där nu som åkte lite tidigare och jag har fått deras mobilnummer men min mobil verkar inte fungera, jag tankade på den med 300TWD på 7-11 men inget händer 😦 Min svenska mobil går inte att starta och Hannes mobil går inte att ladda. Jag har dessutom så ont i ryggen att jag inte kan sitta upp eftersom jag körde stenhård ryggträning igår och har träningsvärk från helvetet. Pissdag.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

