New old me

Det gick inte längre, jag klarade inte av brunt hår så nu är jag tillbaka till det blonda igen! Känns bra att kunna kolla sig i en spegel och tycka om det man ser! Det är väl inget fel på brunt hår egentligen, bara de att jag vantrivs i den färgen av någon konstig anledning. Röda klädesplagg har samma effekt, kan absolut inte ha en röd tröja, det går bara inte. Jag va förutseende nog att ha packat med mig Jane Helen ultrablond till Taiwan, världens bästa hårfärg! Trots två intensiva helblekningar på samma dygn så är håret varken torrt eller slitet, bara asbra 😀 Däremot är det ju lite gult, men de stör mig inte 🙂

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

