hår-update!

I förrgår blonderade jag mig igen och igår ingenjörade jag även fram ett eget silvershampo (sånt finns ju inte här i Taiwan) med hjälp av svarta vindruvor och balsam 😀 Det funkade hur bra som helst, fick bort allt de gul/oreanga så nu är håret tillbaka precis som de va igen. Känns ju ganska onödigt, eftersom jag va lite trött på de vita (det va ju därför jag gick till frisören från första början) men de får duga så länge!

dassbrunt – oreange/gult – vitt!

 

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

2 Responses to hår-update!

  1. En mörkblond färg hade också varit väldigt snyggt! 🙂

    • Tinas Taiwan says:

      jo jag ville ha en mörkblond färg men utbudet här är ytterst begränsat till olika nyanser av brunt alt. stark blondering. Finns inte toning, finns inte olika nyanser av blont heller :/ de va de bästa ja kunde göra^^

Leave a Reply

