Spännande vecka!

Den här veckan kommer bli lite mer livad än den förra för det händer en del kul saker! För det första börjar min taiwanesiska modellkarriär, skriver kontrakt på onsdag och fotas på torsdag. De blir väldigt intressant! Samtidigt har jag minst två test den här veckan, varav ett i matte (hjääääääälp!)

2 western models?

Jag ska byta dansklubb också, den där ballroomdance blev lite seg. Efter tredje veckan va det fortfarande “cha-cha-chachacha”-stegen som man redan kunde. Hiphop blir det istället! Hannes ska förhoppningsvis gå med i skolans gitarrklubb och jag ska leverera ett färdigt kapitel till mitt förlag!

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

