Yakinikufest

Hej!

Ikväll har vi firat födelsedag genom att grilla enorma mängder kött på en yakiniku-resturang! Det finns en liten grill med glödande kol i mitten på varje bord, och för 100kr ungefär får man beställa in oändliga mängder kött, fisk, skaldjur, sallader, desserter, läsk, glass osv och grilla på sin grill! Både jag och Hannes åt som tio taiwaneser var, tror att jag beställde in minst 10 tallrikar bacon bara till mig själv 😀 De va roligt, vi beställde in konstant i över 2 timmar! Yakiniku är perfekt LCHF-mat för övrigt, 0g kolhydrater! 😀

Efter maten hittade vi en gitarraffär, Hannes fick låna en fender^^

This entry was posted in Low carb, Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

2 Responses to Yakinikufest

  1. Mattias says:

    är d nåt nytt? för jag har för mig att d va rätt dyrt där… men d kanske var för att vi var vana vid tw priser

Leave a Reply

