rainy…

Godmorgon!

Jag är uppe i ottan (06:00) och förbereder mig inför ett mattetest, är inte så jättemotiverad men ska ge det en chans i alla fall… för övrigt regnar och blåser det som tusan och har gjort hela veckan på grund av en tyfon som ligger och lurar utanför ön. Även fast tyfonen är närmare filippinerna än taiwan så påverkas vädret jättemycket! Idag är det så kylslaget att jag vill köpa en halsduk (bara 23 grader brrr) Idag ska jag även iväg på mitt första modelljobb, det blir intressant! Jag uppdaterar mer efter de 🙂

taiwanesiska barn på väg till skolan

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

