modellkarriären är inledd!

Hej hörrni,

jag kommer precis från Taipei och min fotosession jag hade där. De va ett helt team med stylister och sminköser så jag kände mig verkligen som Lady Gaga hela dagen! 😀 Jag ogillar när någon annan sminkar mig eftersom jag tycker att jag gör de bäst själv, men de blev helt okej och fotona blev “smoking hot” som fotografen sa! Ni får se senare, hann tyvärr inte ta några egna bilder under tiden – men såhär blev hår & smink i alla fall:

Efter fotandet tog jag en promenad på en marknad för att shoppa lite. Hittade en fin t-shirt och lite Hello Kitty-saker, en Hello Kitty hårfön bland annat! Affären låg jämte en vapenaffär…

Ser ni att det mesta kostar 100TWD (20kr) bra pris!

För att hinna till Taipei så snabbt som möjligt tog jag taxi till High Speed Rail direkt efter matte-testet (som gick helt åt helvete, eller om möjligt ännu värre). Matteprovet va de värsta jag varit med om, vill inte ens kommentera det mer… usch bort! Hur som helst va taxichauffören den absolut galnaste jag åkt med här i Taiwan! Det fanns ingen hejd på konstigheterna 😀 För det första pratade han som en kulspruta, de tog aldrig slut – och han kunde märkligt nog engelska också! Han satte på Lambada-låten på högsta volym och dansade i sätet, rejsade med andra taxibilar, tog på sig solglasögon med blinkande diskolampor på och tog slutligen fram en låtsaspistol och låtsades skjuta på andra bilar… jag överlevde tack och lov den färden, men de va på håret!

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random, Ytligheter. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

