Cykla i 4 timmar!

Igår cyklade jag och Han-si in våra cyklar genom att cykla flera mil på taiwanesisk landsväg. Ingen direkt cykelbana, armé av skotrar runtomkring, fem miljoner myggbett osv. men det var ganska trevligt ändå. Vi cyklade till havet och cyklade runt i Hsinchu lite. Vi stannade vid en halloween-affär eftersom det är en stor halloweenfest till helgen som vi ska gå på… de hade underliga outfits där. Till exempel kunde man klä ut sig till olika nationaliteter…

På förpackningen står det “amerikansk flicka” och innehåller en jeansklänning och amerikanska flaggan…

Vi cyklade förbi en djuraffär:

De hade igelkottar där… det var också ganska konstigt!

byggnaderna i stan hade små julgranar med belysning vid entrén, ganska tjusigt tycker jag 🙂 Vi cyklade i alla fall runt i över 4 timmar, Hsinchu blir mycket mindre på de sättet. Vi hittade en all-you-can-eat-resturang som hette Chabu-Chabu som va de vackraste jag sett i resturangväg! Där vill jag äta snarast!

Nu är det pluggdags, hörs sen!

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

4 Responses to Cykla i 4 timmar!

  1. Jonatan Liljefors says:

    Mer bilder på dig tack, du är så himla söt! 😀 det är roligt att läsa det du skriver också, jag är också inbiten LCHF-fantast (hittade dig på kif) så jag kommer verkligen köpa din bok när den är klar! Hur går det förresten? Kommer du slänga upp en smakprov? Kramar från Jonatan i Göteborg!

Leave a Reply

