Nöjd panda!

Just nu sitter jag på de mest västerländska stället i stan (Sturbucks) och dricker kaffe och pluggar lite. Idag hände något väldigt festligt! Jag fick 5 (ja fem!!!) privatlärare i kinesiska som ska coacha mig varje dag i veckan, för att min kinesiska ska bli så bra som möjligt 😀 Gissa om jag va NÖJD! Vi gjorde upp en plan med mina mål för terminen och redan i morgon får jag glosor att öva på! Fantastiskt att det funkar det där… att när man väl vet exakt vad man vill ha så är det så enkelt att få de. Nu ska jag pressa kinesiska och skriva klart kapitlet om fett till min bok, det är ett låååångt kapitel… pew.

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

