Försova sig typ jättemycket :(

Undrar om det är vanligt att folk ställer väckarklockan på 8 (som verkar vara en normal tid att gå upp) sover förbi den, alternativt stänger av den under nått slags koma-tillstånd och sen vaknar fem timmar senare för att då tro att det är tidigt morgon – när det i själva verket är mitt på dan? :S De här händer mig lite då och då, extremt irriterande…  Har jag mycket större sömnbehov än alla andra? Har jag en genmutation som gör att jag kan sova obegränsat många timmar? Är jag i själva verket en trött tonåring?

bild från dagens kaffepaus inne på 7-11, som ni ser är jag i stort behov av…

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

One Response to Försova sig typ jättemycket :(

  1. Henke says:

    du ser alltid lite lurig ut du! när slänger du upp proffsbilderna? med lurig menar jag förstås söt 😉

Leave a Reply

