20 grader, var är mina öronmuffar!?

Hela dagen igår och säkert dagen innan den har det regnat och blåst och temperaturen har dalat ned till 20 grader. Igår frös jag hela dagen men idag har jag tagit på mig min nya rentröja (20 spänn!!!) så idag är jag varm!

Ska de va såhär nu? Är det vintern som kommer? 😦 Jag och Hannes har bestämt oss för att inte ta vädret sådär jätteallvarligt när de kommer till vår solsemester om några veckor. Vi tänker att, om vi bara tar oss lite mer söderut, så borde de ju vara varmare ellerhur?


This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

One Response to 20 grader, var är mina öronmuffar!?

  1. Jag såg att ni funderar på Kota Kinabalu, jag var där i januari i år, vet dock inte hur det är i november. Hursom, det var varmt och skönt utan att vara för svettigt och, enligt befolkningen där, mycket renare, finare, och säkrare än fastlands malaysia. Det var lite ont om stränder inne i staden men det finns ett gäng små öar ca 10 min bort med båt, där är det riktigt strandliv som gäller. Såhär såg det ut på den stranden: http://lh5.ggpht.com/_hUh3DGxBmZI/S3WNupu5L7I/AAAAAAAAA0o/UQZhTSvZDUA/s1600-h/P1040801%5B4%5D.jpg

    Billigt och bra ställe för semester tycker jag.

Leave a Reply

