En fin kaffemaskin, öronmuffar & tropisk dödsskyla

Hej på er!

Nu tjatar jag om kylan igen, när jag vet att ni har minusgrader där hemma men nu har temperaturen droppat tjugo grader! Det har gått från 36grader till 16grader på bara några dagar! De känns kan jag säga, det är ett ständigt huttrande! Jag och Hannes drog in till stan för att värma oss med lite mat och fika och handla lite varmare kläder. Vi gjorde en rejäl shopping-rejd på 5 timmar ungefär (med fikapaus såklart) Se bara här ovan vilken vacker kaffemaskin de hade inne på ett lite finare café! Helt gjord i glas, som något slags 1800-tals kemiexperiment 😀 De hade extrema bakelser och vi blev även bjudna på kakor! Hela kalaset kostade runt 40kr för oss båda^^

Jag köpte ett par öronmuffar också, de behövs!


This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

2 Responses to En fin kaffemaskin, öronmuffar & tropisk dödsskyla

  1. Anna-Maria says:

    nu ser killen glad ut!

  2. Jennifer says:

    Vart köpte du de öronmuffarna? 🙂

Leave a Reply

