Ondagsmys med skridskor & glögg! ♥

Hej på er,

nu sitter jag och dricker underbar starkvinsglögg, en helt vanlig onsdag! Jag och Hannes kom precis hem från Taipei där vi åkte skridskor, shoppade och besökte IKEA Tyvärr har vi ingen micro, ugn, spis, trinettkök eller vad man nu har för att värma upp en glögg nu för tiden, så den drickes kall. Inhandlade också RÄKOST, ett underbart substitut för majonäs.

omnomnom ♥

Här inne åkte vi skridskor! Fina Taipei Arena!

Hannes körde viking-style och åkte i shorts…

LCHF-lunch på IKEA, lax med lax för min del (båda portionerna är mina) vill bara påpeka att jag LCHF:ar väldigt seriöst med cirka 0-5g kolhydrater/dygn, alla kakor och grejer på mina bilder är Hannes 😀

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

2 Responses to Ondagsmys med skridskor & glögg! ♥

  1. Josefine says:

    Blossas blåbärsglögg med is kan va ett av de bästa sätten att dricka glögg så var inte så ledsen för att du inte kan värma den. Testa med is! Nu förlorar du ingen alkohol under uppvärmningen heller:)

Leave a Reply

