Wohooo!!! :D

Ja, där rök den LCHF:en^^ fick paket idag, tack så jättemycket!

Stooor påse svenskt lösgodis och det perfekta kitet för att hålla sig snygg som blondin!

Björn Axén repair-serum, lagar alla torra/blekta hår hur bra som helst. MOOD ultrablond, världens bästa hårfärg blir kritvitt med en gång och Silver Reflex Shampo som tar bort alla gula toner! ♥ Väldigt välbehövligt alltihopa, försöker få Hannes att äta det mesta av godiset bara, jag är under deff inför Kota Kinabalu 🙂

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

5 Responses to Wohooo!!! :D

  1. Maria says:

    Skit i formen och ÄT…godis är ju sååååå gott! Hur kan du låta bli! :P…för du äter ju din diet alla andra dagar, så du är värd lite belöning med gott onyttigt svenskt godis! Du är skitsnygg och smal ändå…om du inte fotoredigerar på dina foton dvs 😉

    Blev Hannes putt på mig nu när han kanske får mindre godis… 😀

    Härligt paket med mycket bra grejer!

    *kram kram*

    • Tinas Taiwan says:

      tack Maria, jag har gluffsat i mig säkert 3 hekto redan och de spårade ur med hamburgare, pommes frites och cheesecake efteråt, kan inte kontrollera min när jag får socker då går de helt utför sen hehe 🙂 Jag ska gymma nu och sen blir de LCHF i morgon igen, insulintrippar^^

      • mattias says:

        hehe jag håller med Maria, passa på att njuta av lite godis. sen har jag ju en teori om att d inte går att absorbera hur mkt socker som helst, så om man köttar ett par gånger i månaden så kanske cheescaken slinker förbi energiupptagningssystem (och ja jag gillar långa meningar och ord 😉

        btw blev jag helt galet godissugen efter dom där skumbananerna hehe, har slutat äta godis på veckodagarna och tänker bara äta godis en gång i veckan topp… alla andra dagar blir smoothie istället 😀

      • Tinas Taiwan says:

        Hm… 100g glykogen i levern och kanske 300g glykogen i musklerna, det blir 400g glykogen och 1600kcal socker, resten lagras in som fett bundet med vätska!

  2. Sanna says:

    Hej !
    Om du fick välja att vinna ett helt valfritt plagg ifrån Mahingo.com , vad skulle du välja då ?

    Tala gärna om det för mig så kan du få vad du önskar:
    http://moonzanna.se/2010/october/tavla-om-en-onskevist-ifran-mahingocom.html#comment

Leave a Reply

