Grattis alla Martinor :)

Jag har namnsdag idag! Firar detta med den nya kjolen som ni ser på bilden. Den är svartvit med renar och snöflingor på, tyckte att det kunde passa nu när det verkar snöa så himla mycket i Sverige. Här är det fortfarande runt 23 plusgrader, men jag har ändå halsduk på mig för vindens skull. Dessutom kan det fortfarande vara dödskyla inomhus eftersom AC:n verkar användas som någon slags fläkt eller luftrenare, nu när den inte behövs för avkylning längre…  Nåväl, nu måste jag springa iväg till min kinesiska! På lunchen blir det förhoppningsvis utflykt till Hsinchu’s industriområde, berättar mer sen!

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Ytligheter. Bookmark the permalink.

5 Responses to Grattis alla Martinor :)

  1. JENNY says:

    Du har ju redan långt hår! 🙂

    • Tinas Taiwan says:

      japp, men jag gillar hår som är LÅNGT, ner till höften ska det vara! Mitt egna hår är 70cm, så får alltid ha löshår som är 1m om de ska va 😀 svårt att hitta…:E

  2. Sanna says:

    Hej !
    Om du fick välja att vinna ett helt valfritt plagg ifrån Mahingo.com , vad skulle du välja då ?

    Tala gärna om det för mig så kan du få vad du önskar:
    http://moonzanna.se/2010/october/tavla-om-en-onskevist-ifran-mahingocom.html#comment

  3. Mia says:

    Supersöt!

  4. Freddan says:

    helt perfekt 😉 vacker på alla sätt och vis!

Leave a Reply

