modellbild #3

Hej!

Det slog mig att jag inte har modellat något de senaste, jag kollade min mail och såg att jag fått flera förslag på modelljobb så jag får väl ta tag i det där… såg bland annat att det fanns ett fotojobb för brudklänningar 😀 Har alltid velat ha på mig en sån så de kan nog bli kul! Måste dock ta mig ned till Keelung för de, undrar vart de ligger?

This entry was posted in Martina, Random, Ytligheter. Bookmark the permalink.

8 Responses to modellbild #3

  1. Freddan says:

    Du är så otroligt unik och vacker!

  2. Yvonne S says:

    tycker du är så enormt inspirerande, skriv gärna mer om hur du äter och tränar! genom att läsa dina inlägg har jag lyckats ta tag i mig själv och börja med LCHF igen för att nå min idealvikt, kommer kanske inte få din kropp precis men man vet ju aldrig 😉

    • Tinas Taiwan says:

      tack va glad jag blir! jag tycker redan jag tjatar för mycket om mat men de kommer antagligen komma upp mer nu när jag kör proteincykel-diet^^ Du kan få vilken kropp du vill, de finns många trix med low carb man kan ta till 🙂

      • Yvonne S says:

        Jasså? Kom med meeer low carb-tips, jag behöver alla jag kan få! Gör gärna ett inlägg om de så man blir lite inspirerad

  3. Lars på KiF says:

    Hej Tina, sitter här denna tidiga morgon å läser på din blogg som jag hittade på kif. Mycket intressant läsning, du verkar vara en väldigt driven och duktig tjej! Jag håller med allt du skriver på kif och tror du skulle passa jättebra som LCHF-coach om du nu vill bli de, skulle va jättetacksam för lite coaching (193cm 110kg å det är inte muskler :/) tycker det är svårt att stå emot fika särskilt nu när det börjar närma sig jul… lussekatter, pepparkakor, julgodis… hur ska man göra? Undrar också när din bok kommer? Var kommer man få tag på den? Meddela gärna detta när det är på gång 😀 Förresten så går jag på chalmers precis som du, vet du några bra ställen man kan äta på för att inte hamna i baguettefällan? Har precis börjat data och alla i klassen äter baguette och läsk till lunch, känns inte som att de kommer göra mig smalare direkt :/ Nu blev de en väldigt lång kommentar hehe, följer din blogg med spänning och ser fram emot när man kan få en skymt av dig på Chalmers igen 😉

    • Tinas Taiwan says:

      Oj massa frågor, känns som att det kräver ett eget inlägg nästan… jag ska visa lite low carb-julgodis i bloggen även fast jag själv suger på att baka, de finns massa coola recept (det kommer) min bok ska komma i början av våren, den är under progress 😉 När de gäller baguetterna så vet jag hur det är, ÄLSKAR gunillas baguetter med kaffe till 😀 Ta med dig egen lunch eller köp på kårhuset, dom har kött/fisk å vegbuffé som är väldigt bra. På vegbuffén kan du ju välja massa broccoli, blomkål, ost, oliver, lök, kål osv men håll dig ifrån couscous, pasta och röda grönsaker (paprika & tomat). Dressingen där är inte så LCHF heller så skippa den, ta vinegrette eller va de kallas istället. Lycka till^^

Leave a Reply

