Lady gaga har en ny mössa.

Tjing tjong,

Idag var jag och Han-si i stan och lördags-brunchade lite, tyvärr var min kamera död idag också så jag kunde inte dokumentera. Idag slogs någon form av rekord i stirrande, vet inte om det är för att jag är nyblonderad? Vart jag än gick orsakade jag trafikstockning bland fotgängarna, så fort jag stannade till för att titta på något hade jag en svärm av nyfikna skoltjejer runt mig. Det är alltid värre när Hannes inte är med, men idag var det helt extremt… i förrgår var det ett litet killgäng som skrek hello Lady Gaga efter mig 😀 Det tyckte ja va väldigt roligt^^

lite nytt, det var 29 grader i Hsinchu idag, men igår när jag va och handlade hittade jag den här mössan för under 20 spänn… svartvit, hjärtan & en toffs! Högre krav än så har jag inte på en mössa, helt underbar 

tröjan är också ny, bilden gör den inte rättvis. Det kommer mer bilder såfort jag fixat min kamera!

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

One Response to Lady gaga har en ny mössa.

  1. Jenny says:

    ÄLSKAR mössan! 😀

Leave a Reply

