Tjing tjong!

Hej på er, som ni förstår så har jag inte så mycket för mig just nu. Livet kan alltid gå i slentrian, även om man befinner sig på andra sidan jorden. Den här veckan ska jag försöka ta tag i kinesiskan, få tillbaka min midterm-tenta och hoppas att jag klarade den, vara med i en kinesisk “recitation contest”  och kanske åka in till Taipei. Såhär ser jag ut idag (bild ovan) det blommar och solen skiner som vanligt.

Det bakades nått slags wienerbröd i skolrestaurangen idag, trevligt^^

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

2 Responses to Tjing tjong!

  1. JENNY says:

    Hmm, det vet jag inte? 🙂 Va den dyr?

Leave a Reply

