Martina äter…


Delicious – Healthy – Fresh!

Den här snabbmaten som är på bilden ovan tycker jag är så himla bra. Vi har en frityrtant i vår gränd (jag kallar henne så) som friterar och kokar både det ena och det andra. Mest det andra. Idag valde jag broccoli, svamp och tofu, hur gott som helst. Ser ni att jag har slutat att äta kött? Eller nja… det har jag inte egentligen, men jag tycker oftast att kött känns lite besvärligt att äta så jag låter helst bli. Kyckling, fisk och kalkon är gott, men biffar och sånt där är kanske inget för mig. Inte ännu.

This entry was posted in Low carb, Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

