Som en grön oas del.1

Vet knappt om jag ska lägga upp bilder eller ej eftersom min kamera har börjat återge färgerna lite konstigt. Jag vet, det var ett jäkla gnäll på kameran men jag vill ju visa er hur fint vi har de – då får det inte se grått och dassigt ut! Såhär såg skolan ut idag i alla fall, men det är ingenting mot vad jag och Hannes hittade under en cykeltur tidigare idag. Jag visar därmed del.2 strax. Hörs snart!

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

One Response to Som en grön oas del.1

  1. Grinders.se says:

    Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill sälja sponsrade inlägg. Vi har just nu ett antal olika företag som är intresserade av att köpa sponsrade inlägg innan julhandeln. Om du är intresserad så kan du läsa hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about
    Med vänlig hälsning
    /Ginders.se

Leave a Reply

