2a december

Dagens träning

  • löpning 40min
  • knäböj 8(rep)x6(set) med max 30kg
  • utfall med skivstång 5×10 (10-15kg)
  • marklyft 3×5 40kg
  • rygglyft
  • mage

Ni kommer få stå ut med att läsa om mina träningspass den här månaden eftersom jag har kört igång ett träningsprojekt för att aktivera mig själv^^ Målet är att träna varje dag hårt och vara väldigt strikt med min LCHF för att se hur jag kan förändra min kropp och bli starkare. Problemet är bara att gymmet jämt har helgstängt och jag är en sån som inte gärna tränar utanför gymmet. Men, det är ju bara en dålig inställning, klart man inte behöver ett gym för att träna!

De kanske kommer upp lite bilder om min träning går åt rätt håll, så fort jag ser en bicepsådra eller magruta så ska jag visa er 🙂

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random, Träning & hälsa. Bookmark the permalink.

3 Responses to 2a december

  1. J ♥ says:

    Hej gullis!
    Jag har en tävling i bloggen där jag lottar ut en bloggsvar inbjudan.
    Var gärna med om du vill 🙂

    kom även ihåg att kika in på min bloppis, är lite julREA där nu 😉 http://EnBloppis.devote.se

    Puss&Kram

  2. Madde says:

    Tycker du att du får resultat av att träna på LCHF? klart du tappar fett, men hur e de med muskler? går de att bygga utan kolhydrater, tycer du? velar och velar, om jag ska börja med strikt lchf eller ej..har byggt upp en helt k muskelmassa nu och vill verkligen inte tappa dem!! Dock vll jag bli av med underhudsfett och slippa sötsuget 🙂

    • Tinas Taiwan says:

      om du vill bygga muskler så är LCHF helt rätt, om du vill gå ner i fett samtidigt som du behåller/ökar i muskelmassa så är LCHF också helt rätt! Bli av med sötsuget, ja LCHF är perfekt där också! Det finns ingenting att tveka på, du har verkligen inget att förlora!!

Leave a Reply

