100 spänn för en paradisask!

Ja det är sant! Idag åkte vi in till Taipei för att trixa lite med vårt flygbolag och självklart tog vi en sväng förbi IKEA – jag åt den klassiska lax med lax (två tallrikar lax helt enkelt, en kokt och en gravad) och IKEA-kaffe på de! Mmmmm! I matshoppen hade det kommit upp en massa julnytt, pepparkakor, glögg, paradischoklad men allting var jättedyrt! 100 svenska för en ask!

där ligger den – dyr & eländig. Det blev ingen.

Och såhär såg jag ut idag, jag har nya tights och ännu fler köpte jag i huvudstaden. Jag ska visa allihopa senare!

Dagens träning: snedbänk, bänkpress, mage, rygg, biceps & triceps. Kände mig lite klen idag, hoppas att de inte går åt fel håll :/

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

5 Responses to 100 spänn för en paradisask!

  1. Miss Argyle says:

    Snigging!

  2. Lisa says:

    så söööööt!

  3. Lars på KiF says:

    underbart fin & söt, mer bilder 😀 jag tycker att ditt hår är jättesnyggt, det är så få som kan bära upp ett såntdär platinasvall men du gör det med glans! Du ser bara klassig och stilig ut, nästan lite 60-tal!

  4. Marcus says:

    jag jobbar som pt på friskis & svettis gbg, när du är tillbaka i stan så är de bara att maila mig om du vill ha träningstips eller pt 🙂 singel förresten?

Leave a Reply

