4e december

Godmorgon vänner, idag är det lördag och jag tänker inte göra något annat än att gå in mina nya tights som jag köpte igår. Eller jo, dagens träning blir det förstås också. Gymmet är stängt så det får bli en löprunda lite senare och kanske även en sväng till stan och den numera traditionsenliga lördagsbrunchen. Brunch är så himla bra LCHF-mat för det är ofta omelett, bacon, skinka, korv blandat med salladsbufféer så man kan oftast plocka det mesta om man undviker pannkakor, bröd och bakverk. Enda nackdelen är att västerländsk mat är ganska dyr i Taiwan, såfort det serveras “american style” går priset upp med minst 100TWD^^

Nåväl, hör av mig lite senare – vill bara visa mina skor som jag köpte igår för 30 spänn. Ett par äkta fusk-converse av märket kuangtai 😀

ganska converse-iga ellerhur?

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

