modellbild #4

Nästa modellande blir 26e december –  då är det high fashion som jag kommer få ordentligt (nåja) betalt för! 😀 Det ska bli väldigt intressant, hoppas jag ska visa taiwanesisk vintermode eller nått annat spännande. Anledningen till att de blivit lite glest med “modelljobben” de senaste är att jag inte har tyckt att det har varit värt att lägga en hel dag för bara för några få taiwandollar, vill helst tjäna lite på det om jag ska ta tid från skolan & bokskrivandet (behöver all tid jag kan få)

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

3 Responses to modellbild #4

  1. Sabina says:

    mycket fin bild =)

  2. JENNY says:

    Oh gud vilken fin bild! 😀
    Verkligen vacker!

    Jo dom är lite halvdyra, men det är ju äkta skinn, så dom
    är väldigt prisvärda : )
    Sen finns inte så många av varje väska 🙂
    Kram

Leave a Reply

