Dagens

Dag 2 på min NCHF (no carb high fat) och dag 7 för träningen. Nu är magrutorna nära så de dyker nog snart upp en bild 😀

Dagens träning: löpning, biceps, triceps, axlar, bröst. Det går jättebra att träna även på 0g kolhydrater, kan köra tungt utan att bli trött – är lite förvånad själv faktiskt!

Har inte nått annat kul att berätta just nu. Hela skolbiblioteket (där jag sitter & pluggar om dagarna) är julpimpat till max med tomtar, julgranar, glitter och ljusslingor som blinkar i otakt. Det känns mysigt! Lärde mig ett roligt tecken idag på kinesiskan, tecknet för bordtennis (ping pong) det såg ut såhär:

Ser det inte ut som ett bordtennisbord?

over ‘n out!

This entry was posted in Low carb, Martina, Martina i Kina, Random, Träning & hälsa. Bookmark the permalink.

One Response to Dagens

  1. >Jenny says:

    Jag har också haft en snygg mage en gång i tiden :/
    Fast den är konstig, för jag har alltid två rutor högst upp och nu världens bullmage längst ner 🙂

Leave a Reply

