rå fisk & lite musslor

Hej på er!

Jag har precis kommit tillbaka från en fet sashimi-lunch, mängder med rå fisk, lite musslor och bläckfisk. Musslor är väl sådär men fisken är hur god som helst! Tipsa gärna om sashimiställen i Göteborg, annars får jag äta mig trött på det här i Taiwan 🙂 dag 3 utan kolhydrater idag och dagens träning blir massa mage, rygg, axlar, bröst & biceps! Det börjar hända grejer så snart kommer det upp en bild på mina träningsframsteg. Bilden här jämte är för att visa den fantastiska effekten av Ica Maxis Silver reflex shampo, det blir kritvitt bara på några få användningar! Jag är alltid lika imponerad av de budgetshampot! Kvaliteten på håret är dessutom helt återställd från mina intensiva blekningar, det känns helt sidenlent!!

Jag har inget kul att berätta idag heller tyvärr. Jag gick en liten upptäcktsfärd på skolbiblioteket (mitt andra hem) och hittade en hel hylla med Nietzsche (min favorifilosof) och ska äntligen läsa “så talade zarathrusta” “antichrist” och “bortom gott & ont” som har varit på läslistan länge. De hade även flera ryska favoritförfattare! Som ni ser har jag inte så mycket för mig just nu, men det gör inget. Så blir det ibland! Nästa vecka (eller rentav denna) kommer ett nytt modelljobb och de blir jätteroligt!

This entry was posted in Low carb, Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

6 Responses to rå fisk & lite musslor

  1. Sushi tuss, på vasagatan i gött i Götet-

  2. MJ Klein says:

    Tina,

    in the past when i ate a lower carb diet and increased my fat, i had “fatty blood” issues that required a Chinese doctor to correct. do you anticipate such a problem with your diet?

  3. JENNY says:

    Har aldrig vågat pröva musslor faktiskt 🙂

Leave a Reply

