magrute-projektet^^

Dag 4 utan kolhydrater och andra veckan med stenhård träning. Med bara träning ökar man ju i muskler (om man tränar på rätt sätt och tillräckligt tungt) och med sin kost kan man välja mer hur kroppen ska se ut. Nu under mina 0-kolhydratsdagar har jag tappat mycket vätska och lite underhudsfett, men inga muskler, så jag vet inte om “rutorna” på högerbilden har funnits där hela tiden eller om det är ett resultat av tyngre magträning. Jag har iaf fortfarande sjukt svaga magmuskler så de blir till att fortsätta med projektet, 6 synliga rutor till jul ska de va!

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random, Träning & hälsa. Bookmark the permalink.

7 Responses to magrute-projektet^^

  1. anna-lena says:

    WOW!!! vilken mage du har, jag skulle dö för den!!!

  2. Andreas Johansson says:

    bra jobbat, du ser verkligen stark ut även om du skriver att du inte är det. Vad har du kört för magövningar?

  3. Emelie says:

    tycker din mage är snyggare på förebilden, på efterbilden ser den alldeles för manlig ut 😦

  4. Mattias says:

    shit vilka abs du har :p Bra jobbat ^^

Leave a Reply

