modelldag avklarad!

Idag har jag fotomodellat 10 timmar i sträck, från 9 på morgonen till 8 på kvällen med paus för kaffe, lunch och kvällsmat. Pew! Jag är väldigt trött så jag ska inte gå in på detaljer, bilden ovan är på två av eftermiddagens 5(!) fotografer! Tror ni att man känner sig som en celebritet när man poserar i ett lyxvaruhus och fem fotografer fotar oavbrutet med varsin systemkamera? Om det blev uppståndelse? Oh yeah! 😀 En taiwanesisk TV-kanal kom och filmade till och med^^ På förmiddagen var jag pigg och glad, hela foto-teamet var från USA och kunde därmed obehindrat kommunicera med mig. På eftermiddagen var jag sur och kall och foto-teamet för High Fashion kunde inte ett ord engelska. Det blev väldigt frustrerande för jag visste inte vad jag skulle ha på mig, hur jag skulle stå, vart vi skulle åka, när det skulle ta slut osv osv men bilderna blev faktiskt fantastiskt bra ändå! Jag visar såfort jag fått dem på mailen!En trött räka med ny halsduk. Jag impulshandlade en röd halsduk under lunchen, den var fin även om jag normalt sett inte gillar röd.

Godnatt! 晚安

/雪華

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random, Ytligheter. Bookmark the permalink.

One Response to modelldag avklarad!

  1. 10 timmar? 🙂 Det var inte illa!

Leave a Reply

