Dagens sushi

Jag tror att jag träffade mitt i prick på sushi-ställets Happy Hour eller nått för idag va sashimiportionerna HELT enorma! Jag kan lätt klämma 10 tallrika sashimi, men idag blev jag sprängmätt på 4 st! Till och med för mig som älskar rå fisk var det nästan lite groteskt att äta sånna här mängder…

tonfisk på översta bilden och lax på nedersta.

/雪華

This entry was posted in Low carb, Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

One Response to Dagens sushi

  1. JENNY says:

    Tack gorgeous! 😀

Leave a Reply

