modellbilder – smakprov

De taiwanesiska fotograferna var snabba med att ge mig ett smakprov på några av bilderna från igår, de är oretuscherade ännu så jag är väldigt imponerad av vad man kan göra med bra kamera och bra ljus! 😀

Jag är supernöjd och de var fotograferna också!

bild 1) tema: movie, fotad i guccis skyltfönster på SOGO (dyr shopping-galleria) bild 2) tema: movie, fotad mitt i gatan utanför SOGO. bild 3) tema: high fashion  fotad inne på SOGO.

/雪華☃

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random, Ytligheter. Bookmark the permalink.

5 Responses to modellbilder – smakprov

  1. Knapp says:

    Du gör alldeles för lite underklädesreklam! 😛

  2. Maria says:

    Bild 2 var verkligen hur bra som helst…med bilarna, med ljuset och färgerna på bilarna…coolt!
    Måste vara superkul att posera framför kameran och det blir bra…jag blir mest grodlik på de flesta bilderna…hehehe…

    Kul att de blev så bra!

    *kram*

  3. Pingback: Fotobok-kändis^^ « Tinas Taiwan

Leave a Reply

