23dec

Godmorgon!

Idag har jag ätit tårta till frukost, inte så LCHF men man får äta tårta när man fyller år! Man får också äta choklad när det är jul 😀  Jag fick den här fina Hello Kitty muggen av Hannes i present, helt perfekt! Jag har inte lyckats hitta några snygga HK-muggar i Taiwan men denna va från sanrio så den var mer ordentlig & stilig.

I morgon är det julafton och det är fortfarande shortsväder! Fantastiskt!

Dagens födelsedagspanda^^ jag ser inte så glad ut, men jag är strålande glad jämfört med förra födelsedagen som genererade en ålderskris utan dess like. Inget sånt i år, bara trivas!

Nu ska vi ut på fest, hörs senare!

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

