Yakiniku + Tron

Det här är vad vi gjorde igår, Yakiniku-fest + bio (mycket bio jag vet) Yakiniku är så himla trevligt, jag kan inte nog poängtera hur mycket jag kommer sakna de i Sverige. Man kan grilla allt från kyckling till bläckfisk, bacon till marsmallows och det ingår efterrätt och kaffe. Utan efterrätten är det väldigt nyttig mat (förutom när jag grillar för jag vill ha mitt kött grillat till oigenkännligt kol) Innan bion gick vi inom en gitarraffär som hade exakt en sån katt jag vill ha, se här:

fluffig och fin med borstig svans!

På bion såg vi Tron Legacy, jag gillade den mest på grund av musiken och kläderna. Hela filmen var som en grym synth-video! Den här outfiten till nyår?


This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

