29dec

Tjingtjong,

jag har minst ett modelljobb kvar innan det är dags för Sverige, jag försöker övertala fotografen att vi ska ha TRON-tema… vet inte hur pepp han är på de… 😀 En tråkig sak från förra fotograferingen är att jag inte har fått mina bilder ännu, det ingår i dealen! Alla bilder som tas på mig ska jag ha, antingen digitalt eller på CD-skiva. Fotografen som tog ovanstående bild svarar inte ens på mail, dåligt tycker jag!

Idag är det den 29e december, jag kan inte fatta att året snart är slut! Jag tycker att 2010 har varit ett bra år, väldigt omväxlande! Den största skillnanden för mig har varit att jag har börjat träna på riktigt, inget halvduttande som innan utan jag har verkligen lärt mig hur det känns när man tar i! Jag har fått upp konditionen till oanade nivåer, gått från att kunna springa 800meter (en bra dag) till att kunna springa 1.7 mil (det är rekordet) så jag tror att 2011 kommer bli ett ännu bättre träningsår! Jag tänkte springa (överleva) göteborgsvarvet bland annat^^

Nu ska jag ta mig ned till stan för att hitta en nyårsklänning (tron-dräkt) hörs senare 🙂

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

