Plingplong, värmen är tillbaka!

Såhär grönt och fint har vi det 29e december, har varit 24 grader idag också. Temperaturen pendlar mellan 28 grader som mest och 7 grader som lägst, förvirringen är total som vanligt. Jag kom precis hem från stan, har varit och tittat efter nyårsklänning/ TRONoutfit hittade bara det förstnämda men vilken KLÄNNING SEN!!! Klänningen med stort K. Åh herregud, ni ska få se den… jag orkade inte prova eftersom jag varje gång jag är i stan eller i en affär i Taiwan har ett helt släp av taiwaneser efter mig + expediten uppe i ansiktet och jag blir seriöst stressad av de. Behöver mitt psykolog-team eller Hannes när jag ska handla i Taiwan ibland, man kan bli paranoid för mindre eller bara allmänt känna sig som en älg under älgsäsong. Nåväl, jag kom hem med lite påsar i alla fall. Som alltid, men inget onödigt, en fin kalender för 2011 till exempel. Kostar in sånna över 100spänn i sverige? Fick en snigg för 20!

Nu är det kinesisk film-dags! (kinesisk film är det nya plugga :D)

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

