30dec

Godmorgon! ♥

Är på väg ned till stan igen för att köpa den där nyårsklänningen (om den passar) och bruncha med Hannes som ska ha en kavaj. Jag kan alla affärer i downtown utan och innan, så de blir enkelt! 😀 Vi har lyckats boka bord på en av taipeis populäraste resturanger – Jogoya! Jag har varit där två gånger innan och sista gången blev jag smittad med salmonella, så vi får hoppas att det går bättre den här gången 😀 Jag blev troligtvis smittad av glassen, visste ni att salmonella sprids med choklad och glass? De visste faktiskt inte jag innan, learned the hard way… tänker hålla mig till kött & fisk den här gången, det blir lågkolhydrat-nyår för mig. Jag blev så trött på glass och godis över jul så jag mår dåligt bara jag ser Hannes uppätna paradisask…huu….

Kakor från Jogoya

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

