Gott nytt år! ♥

Godmorgon på er, för er är det ännu morgon men för mig är det snart dags att dra på fest! Tänk, klockan 17 er tid är det nytt år här. Jag är extremt orolig över om vi kommer kunna ta oss in till huvudstaden eller inte, det är flera miljoner människor som ska in dit just idag. Flera miljoner!!! Alla transportmedel är uppbokade, vi ska chansa på att det finns en buss över…  Nåväl, nu sitter jag med papiljotter i håret och Hannes väntar otåligt på att jag ska bli klar, så nu slutar jag skriva och börjar sminka mig!

Gott nytt år älskade familj & vänner, hoppas ni får de mysigt! ♥


This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

3 Responses to Gott nytt år! ♥

  1. Carola says:

    Gott nytt år!! 🙂

  2. Maria says:

    Gott nytt år till Er med! Häftigt att uppleva en nyår med så mkt människor!!!!!

    KRAMAR

Leave a Reply

