paniiiiiiik :E

Japp, det är den 3e januari och det slog mig att det är dags för hemresa snart! Jag blir hysteriskt stressad, vad ska hinnas med? Har jag glömt nått? Hur ska allt få plats i resväskan? Kommer det snöa på varenda flygplats? Iiiiiiiiiiip!!!

To do list

  • Införskaffa lådor så att allt som inte får plats i resväskan kan skeppas hem (japp, skeppas, billigt & bra!)
  • Införskaffa en ny resväska?
  • Ringa telefonsamtal på kinesiska (usch hate it) men måste få tag i vår hyresvärd, vi har betalat en stor summa taiwandollar i deposition som vill ha tillbaka asap!
  • plugga!!!! Ahhhh jag läser ju kinesiska (har glömt bort de) och jag har tenta… nästa vecka?
  • Åka in till Taipei och frottera sig i den underbara staden!
  • Ringa & panik-dubbelkolla med flygbolaget så att inte flyget är inställt, insnöat, framflyttat eller nått annat tokigt

Ja de här borde räcka, har jag glömt nått nu?

Här är en tjusig taipeibild^^

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

