Not quite white…

Ja, slötisdag. Jag har ägnat mig åt blondering, alltid lika mysig terapi för själen. Dock blir det inte riktigt vitt, men det gör inte så mycket. Vitt hår är som sagt väldigt sprött och skört så de är bäst att hålla sig nån nyans över de^^ Förra julen lyckades jag dock få till den här färgen (eller icke-färgen)

faktiskt helt vitt! 100 % eget hår. Tyvärr blev de inte långlivat eftersom jag testade olika nyanser av brun och även röd (?) ett kort tag, och nu i höstas blev de brunt efter en felfärgning…

Känner att jag verkligen gör skäl för mitt kinesiska namn “Snöflingan” särskilt som jag testade en taiwanesisk ansiktsmask i samband med blonderingen innan. Det va en “whitening” och “brightening” mask som slet bort alla pigment, de va som att riva av sig ansiktet huu…

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random, Ytligheter. Bookmark the permalink.

5 Responses to Not quite white…

  1. Lars says:

    Wow wow wow!!! vilken tjej!

  2. Anders says:

    Du är hur snygg som helst! ÄLSKAR håret!

  3. Karl says:

    verkligen vacker på ett unikt och häftigt sätt! :))

  4. Emmelie says:

    Löööv it! Du har skitfint hår, VILL HA!!!!

  5. LA says:

    bort med luggen och visa mer av de fina ansiktet!

Leave a Reply

