1 vecka kvar…

Idag är det exakt 1 vecka kvar till hemresan, det känns helt okej – har nästan saknat chalmers lite (haha.. nää) men Chalmers har förstås saknat mig! 😀 En sak som jag missar genom att åka hem är modellkontrakt med en riktigt fancy agentur här i Taiwan, fick erbjudande för några dagar sedan och var tvungen att tacka nej 😦 (哭哭哭) missar också en modelltävling som är nästa torsdagkväll, vinnaren av den får också modellkontrakt. Menmen, back to reality, jag är ju först och främst ingenjör (哭)och min asiatiska modellkarriär kan man ju alltid ta upp senare när man är klar på Chalmers^^

Den här veckan ska vi mest plugga, vi har “final exam week” nu. Jag ska försöka äta så mycket sashimi jag orkar, och teppanyaki mmmmm!!! shoppingen är klar tror jag, så de blir nog bara att chilla lite. Modelluppdrag i Hsinchu på måndag, tema “personality” det blir festligt^^

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

