5 dagar kvar…

Tjoo… sitter inne och huttrar, jag längtar verkligen till svensk centralvärme, element och treglasfönster ♥ ! Mmm! 5 dagar kvar nu & jag har lite panik över att kanske missa nått viktigt i Taiwan. Idag har jag ätit på MOSburger 2 gånger, det är Taiwans (och Japans) bästa snabbmatskedja, det är som en hälsosam version av svenska sibylla. Fast bättre. Det är mest mat på min “to do-list” (har jag blivit taiwanes???) I morgon skulle jag egentligen göra en modellgrej i Hsinchu men jag ställde in. Tema “personality” utomhus när det är 9 grader, regn och blåst näää de blir inte bra, jag har dessutom inga kläder som passar till vädret :E

Så vad händer i Sverige? Plugga [X] Jobba [X] Skriva [X]

Fortsätter bloggen? kanske… jag är ganska paranoid över att blogga i sverige, dessutom… en ingenjörsstudents vardag… hur kul? :E

Fortsätter modellandet? Ja kanske 😀 Jag trodde inte att jag skulle kunna modella i Sverige, där är jag ju inte ensam om att ha vitt hår och skandinavisk look direkt^^ Men, jag har fått erbjudanden! 😀

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

9 Responses to 5 dagar kvar…

  1. s says:

    fortsätt blogga! jag läser gärna om en ingenjörstudents vardag, speciellt om hon också skriver om lchf och träning 🙂

  2. Nattyxne says:

    Hej! Jag halkade in här via KiF tror jag (LCHF och träning är min grej också!) och vill bara säga att jag tycker det har varit himla kul att följa din vardag over there, även om jag varit kass nog att inte kommentera förrän nu. Jag vill hemskt gärna fortsätta läsa din blogg även på svensk mark.

  3. Jenny says:

    Klart som fan du ska fortsätta blogga!
    Du är ju smart! Vi vill läsa om dig,m se bilder på dig, läsa om hur jobbet är, va du äter, outfits, tankar osv!

    🙂

  4. Sofia says:

    En till som gärna fortsätter läsa om du skriver. Hittade dig också via Kif och tycker du har en sund inställning till alltihop och kul att du tränar också!

    En helt annan grej – har du sett tv-serien One Tree Hill någon gång? Jag tycker du är lite lik skådisen/sångerskan Kate Voegele. Googla henne så får du se om du håller med 🙂 Fast hon är mörkhårig då förstås…

  5. Jonna says:

    du bara måste fortsätta blogga! du har en sån skön mix av hälsa, träning, hår&skönhet, vardag ja, allt. utan din blogg kommer det kännas tomt på internet 😦

Leave a Reply

